Přihlašovací panel

Přihlašovací jméno: Heslo:

Zapomněli jste heslo? Klikněte sem.
Navigace:  Úvod >

Obchodní podmínky

I. Základní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi prodávajícím v oblasti prodeje hodinářského zboží mezi společností DIAX s.r.o. (dále jen „Prodávající“) a jejími zákazníky (dále jen „Kupující“)

Prodávající: Prodávajícím je společnost DIAX s.r.o., která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 26688786 a registrovaným plátcem DPH s DIČ CZ26688786, zabývající se prodejem hodinářského zboží.

Kupující: Kupující při zahájení obchodních vztahů předává Prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.

Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., (Občanský zákoník), jakož i předpisy souvisejícími.

Kupující si je vědom, že mu koupí produktu, jež jsou v obchodní nabídce Prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů Prodávajícího nebo dalších firem, není-li v kontrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

II. Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s Kupujícím a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod., s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

III. Otevírací doba

Prodejna na adrese Pod Pekařkou 107/1, 147 00 – Praha 4 (dále jen „Prodejna“)
Objednávky přes internetový obchod na adrese www.rhythm.cz: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

IV. Ceníky

V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceny pro internetový obchod. Ceníky platné pro Prodejnu jsou k dispozici v Prodejně a také v internetovém obchodě.

V. Objednání

Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, Prodávající Kupujícímu předem potvrdí telefonicky nebo e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je Prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud Kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a není realizována.

VI. Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího – v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena:

  • odešlete dopis (nejlépe emailem – kdlouhy@login.cz) s textem: „Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu).“ Datum a podpis
  • zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí byt v původním nepoškozeném obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
  • při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží bez poštovného zašleme složenkou nebo převodem na Váš úcet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
  • v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět
  • Při nepřevzetí a vrácení zboží si účtujeme paušál 150 Kč za poštovné a administrativní práci.

VII. Informace o produktech

Snažíme se, aby informace o zboží nabízeném v internetovém obchodu Prodávajícího byly co nejpodrobnejší a nejpřesnější, přesto se ale může stát, že se budou v detailech lišit od dodávaného zboží.

VIII. Platební podmínky

  • platba v hotovosti při osobním převzetí zboží
  • na dobírku při doručení zboží

Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem Prodávajícího.

IX. Dodací podmínky

  • Osobní odběr (zdarma): Objednané zboží je možné vyzvednout v Prodejně po potvrzení objednávky
  • GLS dobírka
  • Obchodní balík České pošty: Objednané zboží bude odesláno přes ČP po potvrzení objednávky. V případě nezastižení bude zásilka uložena na nejbližší poště po dobu sedmi dnů.
  • Pokud je zboží na skladě, expeduje se nejpozději do druhého dne od objednání. O stavu zboží se můžete i informovat pomocí e-mailu.
  • Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu kdlouhy@login.cz Prodávajícímu. Pokud nedojde k zahájení reklamace poškozeného zboží v den převzetí, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

X. Záruční podmínky

  • Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků.

Záruka na všechny hodinky je dva roky od data koupě. Vztahuje se na výrobní vady a vady materialu pláště a strojku. Nevztahuje se na násilné poškození pouzdra a pásku, nebo poškození těchto částí způsobené běžným nošením.

  • Při případné reklamaci je nutné poslat (předložit) prodejní doklad a záruční list.
  • Doklad o koupi (daňový doklad – faktura) zasíláme na vyžádání zákazníka. Záruční i pozáruční opravy našeho zboží vyřizuje zásadně naše firma, s výjimkou mezinárodních záručních listů, kde výrobní závod zaručuje opravy v různých zemích.
  • Internetový obchod naší firmy je zaštítěn „kamenným“ obchodem v Praze 4 , kde je možné případnou reklamaci také uplatnit.

XI. Závěrečná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 21.03.2010. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.